2013. márc. 22.

2

Miután Anyáéktól elbúcsúztunk ,és elmentek,megkönnyebbülten dőltem a kanapéra.
-Szabad vagyok egy nyárra!
-Daws,kicsim! Le mennél a boltba egy kis olajért? A kertipartihoz kellene!
-Kerti parti?-kérdeztem vissza.
-Jaj,még nem mondtam? Holnap kimegyünk a biharkeresztesi nyaralónkhoz,és néhányan a barátaink közül kimegyünk! Ha gondolod,hívhatsz magaddal valakiket!
-Mama!Tudod,hogy nincsenek váradon barátaim!-néztem rá szomorú fejjel.
-Akkor simán menj le a boltba-mondta-a pénztárca a fekete táskában!-mutatott a szobája felé.
Bementem a szobába,kivettem a pénztársát,és egy bevásárlótáskát vettem elő.
-Akkor megyek is!-köszöntem el-Szia Mama! Tata hányor jön munkából ?
-Addigra hidd el,visszaérsz!
Be tettem a pink mp3 lejátszóm a fülemben,beindítottam a Little Mix-DNA-t,és mentem  a lifthez.
A' hosszú út 'közben  összefutottam a szomszéd fiúval,Rob-al.
-Szia ,Rob!-mosolyogtam rá,és szüneteltettem a zenét.
-Dawsone!-mosolygptt vissza-újra itt,egész nyárra?
-Igen,főnök!
Beszálltunk a liftbe,megnyomtuk a 'P' betűt,és elindultunk a földszintre.
Ekkor valami zajt hallottam.Majd a lif lámpája leoltódott,és megakadtunk.
A sötét liftben,egy helyben álltunk,megijedtem.
-Segítség,omg!-ordítottam.
-Nyugi,Dawsone!-szólt rám Rob,és óvatosan befogta a számat.
Nem engedte el.Kinyújtottam a nyelvem.
-Nade Dawsone!-törölgette a kezét.
-Bocsi-nevetgéltem.
-Legalább már nem szarsz annyira-nevetett.
Nem tudom hogy sikerült,de elestem a 1x1 m-es liftben,deúgylátszik,a magam (nagyon sok) 55 kilómmal bajt okoztam.
A lift megindult lefele.Éreztem ahogy leérünk,a lift padlójáról visszapattantam,Rob pedig leesett.
A világítás visszajött.Akkor vettem észre a tükörben,hogy vérzik a fejem.
-Úristen,Daws!-Semmi bajom!-törölgettem a sebet.
Kinyitottam a lift ajtót.Kicsit mászni kellett,mert előttem a derekamig egy fehér fal villogott.
-Gyere Rob,segítek!-nyújtottam a kezem.
Kimásztunk,majd megkérdeztem hova tart.
-A boltba! Tudod,a holnapi kertipartitokra vásárolunk valamit -kacsintott.
-Oh,te is jössz? Én is a boltba tartok amúgy.Mehetünk együtt.
-Oké.De ha nembaj,közben zenét hallgatnák-mutatott a fülesére.
-Pacsit,énis-mutogattam a fülemre.
Akkor ,mint két kocka sétáltunk egymás mellett az utcán ,és mind ketten épp a zenelistát néztük.
Pont,mikor kiválaszottam a következőt, éreztem,hogy nekimegyek valakinek.
-Úristen,bocsánat!-hajoltam le pár köny és füzet után,amit miattam elejtettek.
-Semmi baj!-hajolt le ő is.-Emeryl vagyok.Emery Ross.
-Szia Emeryl-mosolyogtam rá-Én Dawsone.Dawsone Crugen!
-És ő ki ? -mutatott Rob-ra,aki nem vette észre a kis balesetünket,és ment tovább.
-Ő Rob, a szomszédfiú .
Mikor felálltam,véletlenül kihúzódott az Mp3-amból a füles,és max hangerőn ment a zene .
-Live While Were Young-One Direction?-mosolygott rám Emeryl.-Te is Directioner vagy?
-A legnagyobb Em!-mosolyogtam,és mutogattam a csuklómon lévőforever directioner tetoválást.

-Nézd!-Majd ő is megmutatta az övét,ami pont olyan volt,mint az enyém!
-Hol laksz amúgy?-kérdezte tőlem.
-Abba a blokkba,ni!-mutattam magam mögé.-Negyedik emelet,23. apartament,ha jönnél hozzánk,Directioner tesó-nevettem.-Te?
-Én jó messze innen! Barackfa utca 50.
-Úristen!-néztem az órámra-Sietnem kell! Holnap kerti parti és vennem kell ola...várj! Nem jönnél holnap velünk kertipartira?-kérdeztem.
-De,szívesen!Megbeszélem otthon! Megadod a számod?
Amint számot cseréltünk elbúcsúztam,mert a bolt öt perc múlva zárt.
Futottam,és a kasszánál láttam Robot.
-Veled mivolt?-nézett rám tettetett idegességgel.
-Barátokat szerzek-kacisntottam.
Mentem,vettem egy palack olajat,és mentem a kasszához,fizettem,és rohantam Rob után.
Együtt visszamentünk a negyedik emeletre,majd ki-ki saját útjára.
-Itt az olaj!-szóltam Mamának.
Semmi válasz.
-OLAJ!-ordíottam.
Semmi.
Bementem, kipakoltam,majd egy üzenetet találtam az asztalon.
" Hey,Dawsone!
Itt Mama.Sietnünk kellett nagyon a partira.És..ugye..te még kicsi vagy,a parti meg piával lesz..szóval. Egy napig tiéd a ház,de jól viseld gondját..:)..Puszi:
Mama,Tata.xx"
Egy napig enyém a ház?
Hívom Emerylt!
-Em!Szia!Nem kerti parti lesz! HÁZIBULI!

13 megjegyzés:

  1. teszentisteeeeen !!! *-* nagyon hamar hozd a következőt !!!!! de azért.. ne verjük szét a házat, kedves nagyszüleid vannak :o ♥ :3 xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudoom.:3 lö Betti: -de szép konyha! Mama: -hát kurvára. XDD♥.xx

      Törlés
  2. fjbcghhj *-*
    siess a kövivel és cseréld ki a képemet ! :||

    VálaszTörlés
  3. Köviiit :DDD én beszartam a liftes résznél xDD (félek a liftektől >_<) Amúgy nagyon jó rész lett :)) *___* <3

    VálaszTörlés

Na,hogy tetszik?:)