2013. ápr. 18.

3

-Házibuli? Nem jó ötlet.Itt Váradon durvák a házibulik..Menjünk inkább szórakozóhelyre!-ajánlotta fel Emeryl.
-Benne vagyok! Meghívnád néhány haverodat is ? Szeretnék minél több barátot itt.
*néhány perc múlva*
-Boycuse,Bogee,Diane,Marone.Ők érnek rá.-szólt a telefonba mindenféle köszönés nélkül.
-Csúcs! Akkor hol és mikor tali ?
-Kilencre érted megyek,gyere le a blokk elé.
Leraktam a telefont,és nekiálltam készülődni az estére.
Enyhe szempillaspirál,laza öltözet.
-Így jó lesz!-mondtam magamban a tükör előtt.
Kiléptem az ajtón,bezártam magam után, a  kulcs  a zsebemben.
Bombabiztos buli!
...
Emeryl már ott állt az ajtóban mikor leértem.
-Szia idegen!-köszöntem neki.
-Végre hogy itt vagy!-szólt.-BOYCUSE ÉS A TÖBBIEK!-ordított.
Mire három lány előbújt,majd sorban bemutatkoztak.
-Heló,én Dawsone Crugen vagyok.-mosolyogtam rájuk.
...

ALLDAY ALLNIGHT PUB

Láttam a nagy feliratot.Beléptünk,megjegyezném nem kevés pénzért, és körülnéztem.
-De nagy ez a hely!-ámuldoztam.
-Várj,majd éjfél körül szűkülünk 'egy picit'-mutogatott ujjaival Diane.
-Hat Jack Daniel's-t kérnék -kezdett el kutatni a pénztárcájában Diane.-Én állom!
-Nem,majd én!-Jött felénk egy fiú alak a sötétben.
-Rob?-néztem rá óriási szemekkel.
-Kisasszony?-nevetett rám-Hogy kerülsz ide és kik a barátaid?-mosolygott a lányokra.
Láttam Bogee-n,hogy nagyon bejön neki Rob.
-Gondoltam kimozdulok,ha már itt vagyok!-nevettem vissza rá,majd bemutattam a lányokat.-És végül ő itt Emeryl,akibe reggel szó szerint belefutottam.
-Ismerős is voltál.-mosolygott .-Felkérhetlek egy táncra?
Em persze igent mondott,és elugrált Robbal a pub közepére.
-OMG.Te ismered ezt a asdfghjkl srácot? Robot?-nézett rám Bogee.
-Igen,szomszédom-mosolyogtam.-Kell a száma?-vettem elő az Iphone-omat.
Bogee is elővette az Iphone 4-ét,és odaadta nekem,hogy beleírjam.
-De jó! Ugyan olyan az Iphone-unk hátlapja,csak az enyém fekete!-mutattam.
Míg Bogee az én Iphone-mon csodálkozott,én nézegettem az övét.Nekem szaladt Emeryl.
A telefon repült.Én repültem utána.Félre löktem mindenkit.A telefont néztem végig,nem néztem kiket lökök félre.Vagy kiknek megyek neki.Ugyanis miután a telefon sikeresen a kezemben landolt,egy srácnak szaladtam.
Tengerkék színű pólójában elvesztem.
Barna szemeiben még inkább.
-Bocsánat!-szólaltam meg kisebb kínos csend után.
-Semmi gond-mosolygott rám-Hugo vagyok.
-Szia,a nevem Dawsone-nyújtottam a kezem viccelődve.
Vagy egy órát ténferegtem Hugoval a discoban , a táncparkett mellett,és beszélgettünk,ha annak lehet nevezni az ordítozást.
Akkor láttam hogy a csajok hót részegen énekelnek,kezükben a whiskys pohárral.
-Nizzed mán dik!-rohant felém  Marone -Kaptam ilyet mert vettem sok ilyet!-mutogatott a trikójára és a Jack Daniel's-ére . -Kettőt is!
-Na,Marone,A fekete az enyém,amiért most hazaviszlek!
-De anya nem láthat meg így - nézett rám azzal a vicces részeg pofájával a csaj.
Elkezdtem röhögni,mint egy hülye,majd hirtelen abbahagytam.
-Bocsáss meg,Hugo,itt kell hagyjalak most miattuk-mutogattam hátra.
Álltam előtte vagy 10 mp-et,mire rájött mi következik.
-És megadod a számod?-fordult felém.
-Hogyne,add a telód-mosolyogtam.
Beleírtam a számom,és a nevem mellé '♥'-t tettem.
Mosolygott rám.
-Majd hívlak!-mondtuk egyszerre.
Ránéztem a csajokra,és Robra.
-Na,Dawsone, öt részeg lány rendel hazafele.-nézett rám Rob.
-Kérlek,Rob!-bociszemekkel néztem rá.
-De csak mert szomszédok vagyunk!-Azzal a lányokat a karjaiba vette,és én is,és elindultunk kifele.
A pub elé mire kiértünk,minimum tízszer dőltünk fel mind a heten.
-TAXI!-ordítottuk Robbal.Erre a részeg csajok is belekezdtek:
-Tákszííí!Tákszhrggggggg.
-Két taxival kell menjünk.Vidd te Bogeet ,Boycuse-t és Diane-t,én meg megyek Emeryllel és Marone-al,oké?-kérdeztem.
-Megfelel.Nálad alusznak?
-Úgy látszik.
Azzal beültünk a taxikba,közöltük az úticélt,és elindultunk hazafelé.
Míg a lányok horkolásztak hátul,addig én Várad esti fényeit néztem az ablakon át.

8 megjegyzés:

Na,hogy tetszik?:)