2013. máj. 26.

4

-Megérkeztünk!Kiszállás!-Parancsoltam a lányoknak,de mire odanéztem,aludtak.
-Nemár.Elszunnyadtak.-Szólt Rob.
-Itt is.Hogy visszük fel őket?
Fizettünk, a lányokat kipakoltuk a taxiból,és leültettük őket a meleg betonra.
A járdától az ajtóig cipeltük őket,majd kinyitottam az ajtót,és a liftekbe.
Minimum 15 perc volt még ezt így összehozzuk,majd jött Rob segíteni.
Ajtót kinyitottam,és a lányokat cipeltem be Robbal.
-Kettő elfér ezen az ágyon,kettő a másik kihúzhatón,és egy abban a szobában.-mutogattam minden felé.
-Jó,jó,de te hol fogsz aludni ?-kérdezte Rob.
-Gondolom a földön..
-Gyere át hozzánk!
-Hát.nem akarok zavarni..és ..figyelni kell a lányokra,nehogy eltörjenek valamit!-mutattak körbe az üvegeken, és porcelánokon át.
-Igaz.Egyedül nem is fog menni! Átmegyek haza,és szólok anyáéknak,hogy maradok segíteni. Pillanat!-Majd a válaszomat se várta meg,és már rohant is.
-Rob,Rob!-mondogattam.
-Rooohb rooooghgdh.-hallottam Bogee felől.
Akaratlanul elnevettem magam.Visszhangzott az egész folyosó a nyitott ajtó miatt.
Egy ideges szomszéd kilépett ajtaján,bejött hozzám,bevágta az ajtót,és dorgálni kezdett.
-Kisasszony!Mi ez már ? Hajnalok hajnalán kell röhögcsélnie ? Ez nem Magyarország,ahol kertes házban él,és azt csinál este amit akar!-mondta elég hangosan.
Elég hangosan ahhoz,hogy a részeg lányok meghallják.
-Amit akar hggggggg mire gondol fhsfghf...-a szavaik összefolytak a tücsökciripeléssel.
Elég furcsa,hogy az a csöppnyi bogárka hangja felér a negyedik emeletre.
-Ezek meg kik?-mutogatott az ágyra-a nagyszülei tudnak erről ?
-Igen!-hazudtam.
-Azt majd én eldöntöm! Eljövök holnap,és megkérdezem.
Épp ki akart menni, de..
Akkor lépett be Rob.
Természetesen az ajtó arcon csapta a szomszéd nőt.
A fejéhez kapott,mérgesen ránézett Robra,és rámordult:
-Ezt még megfizeted kisfiam! Beszélek a te anyáddal is!
Rob óriási szemekkel ránézett,mikor kiment,megvonta a vállát.
-Anya utálja Mary-t.
Mary. Szóval így hívják a szomszédot.
Rob  hozott  plédet,és leterítette.Aztán hozott nekem is .
Lefeküdtünk,én Boycuse és Diane ágya mellé,ő Marone és Bogee társaságához.
Emeryl meg a két ágy között volt , pár méterrel.
Az éjszaka hosszú volt,aludni egyikőnk se tudott.Mármint én ,és Rob ..A lányok horkolásától zengett a ház.
***
*Reggel*
-Aaaaaaaah.Egy percet ha aludtam.-szóltam át Robhoz.
Ő simán,karikás szemekkel felállt,és rám nézett.
-Én annyit se.
-Én mondtam,hogy meglettem volna egyedül is.-álltam lábra akkor már én is.-Nem vagyok olyan szerencsétlen!-nyújtottam ki a lábam.
Akkor úgy elzsibbadt,hogy előre dőltem,de Rob idejében elkapott..Így ketten eshettünk.
-Legalább porcelánt nem ért.Kösz Rob.-nevetve álltam fel.
-Mi a ...?!-néztem fel.
-HOL VANNAK A LÁNYOK?-kérdeztük egyszerre.
-Helllobello.
A konyhában ültek,másnapos fejjel.
-Két kérdés.Hogy,és mikor? Én végig fent voltam!-bizonygatta Rob.
-Hát úgy látszik hajnali 5-kor már nem.Akkor keltem fel,és jöttünk ide a lányokkal-Szólt Marone. -És utána dolgoztunk picit-mutogatott videókameráján a kis kijelzőre.

 -Nem unatkoztatok.-csodálkoztam.-Őszintén.Mennyi időbe telt ez?
-Egész órába-büszkélkedett Boycuse.-De mire visszértünk,még mindig aludtatok.Szóval elkezdtünk kaját készínteni.
Azzal egy lábast hozott oda,és lerakta az asztalra.Öhm.Akarta lerakni.Meg úgy odavágta,hogy a fele a padlóra ment,másik fele a ruhámra.
-Szkuzi!Szkuzi!-Nézett rám.
Mindenki elkezdet nevetni.
-Azthiszem zuhanyzok.Illetve.Boycuse,gyere mosni.-mosolyogtam rá.
-Így jár az,aki leönti a másikat-vont vállat,és jött velem.
Addig a többiek fulladoztak a videótól.
Akkor megcsörrent a telefon.
Odament Marone,felvette,majd kigubbadtak szemei.
-Hogy kivel beszélek?!

6 megjegyzés:

  1. KIVEL? KIVEL? KIVEL? KIVEL? Áhhhhhhhhhhhhhhhhhwwwwwwwww *-* hamar következőőőőőőőőőőőt *-* ♥

    VálaszTörlés
  2. KIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ? :o
    siess a kövivel♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igenis főnök:)<3 majdmeglátod:D (és igen,kimásoltam xddd:D<3)

      Törlés
  3. Júúúúúj *___*
    Ez még az előzőnél is jobb! xx
    Kivel????????
    Hamar hozd a következőt !!!!!!! :*

    VálaszTörlés

Na,hogy tetszik?:)